Strapdag

2017-09-22 Gehele dag

Doe mee aan de STRAPDAG op vrijdag 22 september 2017!
Wij STAPPEN of TRAPPEN naar onze school!
Te voet, per fiets, step, skates…

Beste ouders
Naar jaarlijkse traditie neemt onze school deel aan de Vlaamse STRAPDAG op vrijdag, 22 september.
Die dag laten we, indien mogelijk, de auto aan de kant! Want die vrijdag gaan duizenden kinderen over gans Vlaanderen stappend of trappend naar school. Dat zorgt voor minder auto’s aan de schoolpoorten en in de schoolomgeving. Goed voor de veiligheid en voor het milieu.
Tijdens de strapdag willen wij zoveel mogelijk auto’s in de buurt van de school bannen!! Indien jullie niet in de mogelijkheid zijn om te voet of met de fiets naar school te komen, vragen wij de auto te parkeren op de parking in de buurt.En vanaf daar te voet naar school te komen. Dus hou de buurt van de schoolpoorten autovrij!
Al onze strappers worden die dag beloond voor hun inspanningen. Tijdens deze dag houden we wieltjesdag! (Bij goed weer, anders later!) Alle kinderen mogen fiets, skates, enz meebrengen om te spelen tijdens afgesproken momenten. Ook mogen de strappers een kleine attentie verwachten.
Tenslotte willen wij nog met aandrang vragen dat deze dag het begin van een autoluw schooljaar mag zijn! De parkings in de buurt bieden een kans om onze schoolpoorten autovrij te houden. Samen zorgen we zo voor een veilige omgeving voor onze kinderen. Doen jullie ook mee?

Bij voorbaat bedankt voor jullie inspanningen!
Een enthousiaste mevr. Lieve en haar team